torsdag 2 december 2010

fixing...

Folk som känner mig, vet att jag är väldigt impulsiv av mig. Vill jag göra nåt, ska det ske direkt.
Och sätter gärna folk i arbete för att det ska utföras ;) Snälla jag! För ett par månader sedan skulle jag ha lite fest en lördag, på onsdagen får jag ett av mina famous ryck. Jag beslutade mig för att slipa/måla alla köksluckor, lägga nytt golv i köket, köpte virke och målade brädor och konsoller till en lång hylla i V- rummet och även bygga ett matsalsbord själv! Och ni ska veta att jag hann i tid! Och då fyndade jag även nya stolar till bordet och städade innan festen också. Jag gillar ha många järn i elden =) Och nu har jag ett nytt litet projekt i huvudet, men det blir lite längre fram :)

Jag har länge stört mig på fogen som är mellan kaklet i köket. Hade en burk färg för cementfärg hemma. Titta vad resultatet blev bra!


INNAN



EFTER

Inga kommentarer: