torsdag 30 december 2010

En sån där dag...

Här händer det inte så mycket. Lugnet har lagt sig efter allt julbestyr. Det är nästan för kallt för att sticka ut näsan. Men jag har trotsat kylan idag, varit & fikat med mina fina vänner. Lite skvaller, kaffe Latte och Lilla cafeéts goda soppa =)
Handlat inför nyåret. Vi ska vara hemma hos mig, de närmsta vännerna & det känns så grymt skönt!
Inga krusiduller...
Idag är jag så där extra känslig, inte så att jag blir ledsen eller så. Utan mer rörd. Uppfyld. Förväntan.
Jag är så tacksam för allt fint runt omkring mig, låter klychigt, Men så är det ;)
Funderar lite på framtiden...vad jag vill göra? Vad är bäst för min lilla Pärla? Vad vill jag bli när jag blir stor? Vilka är mina mål?
Är hemma & kuckilurar med lite smått & lyssnar på fin musik, lagat lite kläder, städat Pärlans rum, plockat ner julen (tidigt för att vara mig, men jag åker ju nästa vecka...granen e ju kvar)
Nu ser jag mest fram emot att få hit vännerna hit på fredag, umgås och äta & dricka gott =) Och naturligtvis dra på sig fodralet och sminka sig liiiiiite extra ;)
Gott nytt år på er!!!

Inga kommentarer: