onsdag 15 december 2010

December...

Denna månad är kantad med så mycket "måsten". Detta år har jag dock beslutat mig för att ta det lite lugnt när det gäller julbestyren. Annars kan jag gå helt nuts med allt! Fast jag älskar det!
Min familj/släkt bor ej på samma ort som oss och dessa högtider ger mig blandade känslor. Mina framtidsdrömmar var att hela släkten samlas, vi är minst 20 personer, massa mat, en öppen spis, barnen springer runt benen , julklappspapper överallt och sovande 20+ :are i soffan framför Kalle Anka. Men så är det inte och ibland kan jag fundera på det där och tycka att allt är lite ledsamt.
Men sen blir jag arg på mig, att man är så otacksam, det finns så många som far illa under julhelgen.

Nåja, jag ska iaf fira med min Pärla, mamma & bror på julafton. Sen ska Pärlan vidare till sin far, då åker jag och jobbar! Det blir perfekt.

Min PepparkaksPärla!


Pärlan är en "Michellin tomte" på Luciamyset på dagis.

Så här har vi Fredagsmys...Idolfinalen började 20.00, Pärlan somnade 20.10. =)

Pärlan & Linda penslar Lussebullarna =)

Pärlan fick Åsas gamla längdskidor, detta kan nog bli något STORT om ett par år!



Mys i backen!

Inga kommentarer: